sâmbătă, 20 august 2016

Sexualitatea magica

Sexualitatea magica asociata cu Saturn-Gnosis,ca si cea altor grupari europene,s-a raspandit dincolo de Atlantic,in anii''20',si acontinuat pana astazi.De exemplu,''Marea Fratie a Domnului'' a fost condusa de un fost membru al manastirii Thelema.A fost foarte activa in anii''30 si a atras surprinzator de multi membri.Louis Culling a publicat o descriere detaliata a evolutiei sale in societate.El a trecut numeroase teste,in timpul unuia dintre ele fiind necesar sa realizeze un act continuu,fara ejaculare,timp de trei ore!
Culling nu numai ca a trecut cu brio toate testele,ajungand la un inalt grad de initiere in acea grupare,dar si a realizat numeroase crecetari in domeniul sexualitatii oculte,care i-au adus celebritatea.Cel mai mare succes al sau a fost descoperirea faptului ca o planta mexicana,numita damiana,folosita in general pentru combaterea oboselii,este un excelent afrodisiac psihic.El spune ca atunci cand este ingerata determina cresterea accentuata a energiei psihosexuale a fiintei in cauza(cu alte cuvinte,a puterii ei de atractie si a farmecului personmal),incat ea devine irezistibila pentru persoanele de sex opus.O serie de experimente pe care le-a realizat in anul 1962 dovedesc efectele paranormale ale plantei damiana,dincolo de orice indoiala.Cercetatorul,la varsta de 62 de ani,a inceput sa bea zilnic cate o cana cu ceai din planta minune.Dupa numai 10 zile,femei cu peste 30 ani mai tinere decat el au inceput sa manifeste un interes vizibil pentru el.Patru zile mai tarziu,dorinta lui sexuala a devenit atat de mare(comparabila cu aceea a unui barbat foarte tanar),incat si-a luat o vacanta pe care a petrecut-o in mod euforic in orasul mexican Tijuana.Acolo,el a facut o prima cucerire:o tanara de 25 de ani s-a indragostit de el,si cuplul a facut dragoste,timp de 12 ore continuu!
Acestea sunt afirmatiile ocultistilor sexologi,care sugereaza posibilitatea transformarii omului,dar si a mediului exterior lui.Aceasta energie poate misca obiectele,ca in fenomenul de poltergeist,este revitalizanta,vindecatoare,si totodata poate fi folosita de catre cel initiat pentru o veritabila evolutie spirituala.
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga


In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga si nu putin lucru,initieri in sexualitatea magica.
Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti  tudor.cornel.iosub@gmail.com

Tel;O769859509

Descopera terapia prin vocale - o practică straveche redescoperită de savanţi



 Străvechile tehnici terapeutice şi de meditatie ce izvorăsc din mantra yoga sunt redescoperite de oamenii de ştiinţă contemporani. 

Din cele mai vechi timpuri omul a ascultat muzica naturii. De la ţîrîitul greierilor pînă la vuietul furtunii, toate aveau un înţeles şi o semnificaţie aparte căci urechile omului de demult erau mult mai sensibile la marea orchestră a naturii. Erau mai receptive şi într-un fel auzeau mult mai bine întrucît sunetele produse în natură vibrau adînc în inima sa.

În civilizaţia actuală urechile noastre sînt supuse zi de zi poluării fonice. Zilnic urechile ne sînt bombardate cu zgomote care numai naturale nu sînt. Aşa se explică de ce fineţea auzului slăbeşte de la o generaţie la alta, iar în mijlocul naturii nu mai ştim să ascultăm sunetele ei minunate. Cei care au trăit numai la oraş aproape că nu mai ştiu să se relaxeze cu urechile ciulite să poată audia concertul naturii. Ce minunat poate fi să simţi îmbrăţişarea ierbii în şuieratul uşor al unei adieri de vară. Nu trebuie să faci nici un efort. Doar asculţi şi inima ţi se va umple de vibraţii binefăcătoare datorate Fenomenului de Rezonanţă cu tainicele Energii Cosmice. Ascultînd cu atenţie constatăm ca sunetele naturii sînt simple şi repetitive, au un farmec aparte asemănător gînguritului unui copil.

Plecînd de la această observaţie un savant de origine austriacă, Leser Lasario a redescoperit o tehnică fără îndoială străveche, de terapie cu ajutorul vocalelor. Suferind de o depresie accentuată, el a observat gînguritul unui bebeluş căruia pronunţarea unor vocale îi producea o stare de fericire şi veselie încîntătoare. Experimentînd cu consecvenţă pe propria persoană, Lasario s-a vindecat complet şi a continuat studierea acestei tehnici uluitoare. În decursul timpului el a ajutat mii de oameni care s-au vindecat de diferite afecţiuni.

Utilizarea vocalelor AĂEIÎOU ne poate transforma în bine întreaga viaţă de acum înainte. Metoda de utilizare a vocalelor este simplă, eficientă, naturală şi fără nici un fel de contraindicaţii. Important este la începerea exerciţiului să fim cît mai relaxaţi. Se inspiră profund pe nas, cît mai amplu. La expiraţie, emitem prelung şi melodios vocala aleasă, fără a forţa. Se reia exerciţiul atît timp cît dorim aceasta.
Stările şi efectele terapeutice vor fi diferite în funcţie de vocala aleasă astfel:
  • Vocala A acţionează asupra părţii superioare a toracelui şi plămînilor, esofagului, celor trei coaste superioare şi creierului. Îmbunătăţeşte şi măreşte randamentul proceselor cerebrale, ameliorează memoria. Amplifică şi armonizează capacitatea afectivă.
  • Vocala Ă acţionează asupra plexului solar şi a regiunii abdominale. Vindecă în mod gradat majoritatea afecţiunilor digestive. Amplifică voinţa şi încrederea în sine.
  • Vocala E acţionează asupra gîtului, a coardelor vocale, a tiroidei, glotei şi laringelui. Vindecă în mod gradat guşa şi alte tulburări care apar la nivelul gîtului. Amplifică o stare de candoare si de puritate.
  • Vocala I acţionează asupra bronhiilor, inimii, laringelui, gîtului, nasului, creierului şi capului. Ajută la eliminarea mucozităţilor din gît, bronhii şi la vindecarea migrenelor şi tulburărilor cardiace. Duce la apariţia unei stări de veselie şi bucurie luminoasă.
  • Vocala Πacţionează asupra regiunii pieptului şi zonei plexului solar. Vindecă în mod gradat durerile de cap, infarctul miocardic, gastritele, ulcerul, tuberculoza pulmonară. Duce la apariţia unei stări de bună dispoziţie şi de armonie.
  • Vocala O acţionează asupra zonei toracelui, timusului şi regiunii diafragmei. Aduce calmul şi amplifică vitalitatea. Amplifică in fiinţă iubirea pură fără obiect.
  • Vocala U acţionează asupra regiunii stomacului, ficatului şi organelor sexuale. Vindecă în mod gradat majoritatea tulburărilor stomacului, elimină constipaţia şi afecţiunile ficatului. Are influenţă benefică asupra rinichilor şi ajută la depăşirea impotenţei şi frigidităţii. Duce la apariţia unei stări de dilatare amplă a conştiinţei.
Efectele şi perceperea zonei în care acţionează vocala corespunzătoare vor apărea instantaneu, iar în scurt timp vor apărea şi efectele terapeutice în funcţie şi de încrederea proprie pentru dobîndirea unei sănătăţi perfecte.

Operarea cu vocale se poate realiza şi în grup, la emisia unei vocale la unison se simt vibraţii mai puternice nu numai în planul fizic datorate intensităţii mai mari a sunetului produs. Astfel se angrenează energii şi mai mari care amplifică efectele benefice deoarece vocala emisă are continuitate (nu se întrerupe) ca atunci cînd lucrăm individual.

Cei care doar intuiesc importanţa fenomenului de rezonanţă vor avea un exemplu clar şi practic de manifestare a acestuia prin practicarea acestei metode benefice simple care va fi pentru ei o adevărată revelaţie.

Eduard Brînzilă - Arta de a trăi

Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga. Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Ce este atractia fizica? Cine o poseda ?

DH.Lawrence...Orice,poate fi frumoasa.Este nevoie doar de aprinderea dorintei fizice pentru a transforma,subtil un chip urat intr-unul frumos.Aceasta este adevarata atractie fizica,perceptia notiunii de frumos

Diferenta fascinanta si fatala in acelasi timp dintre barbati si femei incepe- exprimandu-se in limbaj literar-de la prima privire.Barbatii sunt adeptii acestui mod de a aborda problema,si asta de fiecare data,,Prima privire''conteaza mai mult decat isi pot imagina femeile.Barbatii poseda un apetit sexual de deosebit.Ei se gandesc la sex nu numai de cateva ori pe zi,ci de cateva ori pe ora.Urmaresc si evalueaza femeile din punct de vedere sexual,remarcandu-le sanii,trupul,mersul.Apreciaza cum s-ar putea comporta femeia respectiva in pat-chiar daca este o necunoscuta,intalnita intamplator pe strada sau in ascensor.Si asta nu tine de varsta pe care o au,de faptul ca sunt sau nu insurati prinsi intr-o legatura stabila.Exista cupluri care s-au certat ingrozitor pentru simplul motiv ca barbatul s-a oprit sa urmareasca cu privirea o fata bine facuta care atrecut pe langa ei.Mariajul unor cunoscuti de-ai mei a inceput sa se destrame din ziua in care au revenit din luna de miere-el a tars cu ochiul si ea a explodat.
Barbatii trag cu ochiul la femeile sexy in modul cel mai firesc cu putinta;se uita lung dupa ele.E o realitate si trebuie luata ca atare.
Aceasta deosebire dintre sexe mi-a fost explicata in modul urmator;"Femeile sunt cu sufletul pe buze.Barbatii au tendinta sa umble cu hormonii pe buze''.In cele mai multe dintre cazuri prima impresie pe care prezenta unrei femei o provoaca unui barbat se petrece la nivel hormonal.Ceva anume retine privirea-parul zambetul,ochii sau silueta.Dupa care ,pac!Atentia barbatului e biciuita si se petrece miscarea urmatoare.'

Atractia fizica.Ce inseamna asta? Cine este inzestrat cu ''ea''?William Bolitho spunea inCamera obscura:
,,O femeie foarte frumoasa arareori iti ramane in amintire cu trasaturi si forme limpezi.De obicei se pastreaza in memorie doar un anume farmec,o culaore vie''.

Are Bolitho dreptate? Este,oare,atractia fizica un soi de farmec,de stralucire pe care o degaja prezenta unei femei ? Sau consta mai degraba in imaginea tipului clasic de manechin,cu bust plin,talie subtire si solduri proeminente / Exista modalitati de a spori aceasta atractie ? Sugestii sau trucuri care pot fi folosite pentru a parea mai ispititoare mai seducatoare ?

Inca de pe vremea Cleopatrei femeile si-au pus aceste intrebari.Si pe timpul acestei ispititoare fapturi unele erau mai tentante decat altele.Care sa fie secretul ? Sunt capabile unele sa intreprinda ceva in mod constient,ori,pur si simplu,s-au nascut asa ? Se poate invata si practica aceasta forta de seductie dupa o anumita tehnica ?
Aceste intrebari frustreaza o gramada de femei care doresc sa atraga un partener sau sa-l intrige si sa-l fascineze pe cel care il au deja.Cate dintre femei nu au trecut printr-o experinta asemanatoare! Cu ani in urma,pe cand eram studenta la Colegiu Albinion,am incercat sa aranjez o ''vedere'' pentru una dintre colegele mele de club.Kim departe de a fi grasa,mi se parea atragatoare cu parul ei negru,mutrisoara naiva si aerul de timiditate.Cu toate acestea,cand l-am rugat pe prietenul meu sa-i gasesca un partener,s-a aratat ciudat de refractar.
- Ce-i lipseste? am intebat in cele din urma.

-Nu-l are pe vino-ncoace,mi-a raspuns.

Asta m-a enervat.Mi-o imaginasem pe Kim drept perechea ideala pentru unul dintre colegii lui Mike,asa ca am insistat;
Si de ce ma rog ,nu-l are?
-Nu stiu.
-Dar...
-Pur si simplu nu-l are,si cu asta basta.
Biata Kim a fost sa ramana acasa pentru ca nu a avut un partener de dans.In ce ma priveste am aramas uluita si vexata.Ce inseamna acea atractie de care unele fete se bucurau si altele nu,iar barbatii isi arogau dreptul de decreta care anume erau norocoasele ? In ce constau acele insusiri de care Kim era lipsita ?Numai barbatii puteau sa le identifice ? In orice caz,eu nu reuseam sa le depistez.Ma intrebam de ce e viata atat de nedreapta.


Al doilea incident s-a petrecut cativa ani mai tarziu.In calitate de membra a unui club de femei necasatorite,am facut cunostinat cu Bonnie.Aceasta era ceea ce se ''numeste grasa si frumoasa'',tipul de fata voinica,de vreo 80 de kilograme,vesela si energica,pusa pe sotii,genul sportiv,care se da in vant dupa base-ball si surfinng.Bonnie dorea sa-si gaseesca un barbat,drept pentru care a fost capabila de un act cu adevarat eroic.A urmat o cura de slabire si a dat jos cam 35 Kilograme. A perseverat pna a devenit ca trasa prin inel,masura 40,si a inceput sa astepte sa sune tellefonul.
Dar telefonul se incapatana sa taca.A fost de-a dreptul dramatic.
Bonnie se luptase cu ea insasi,se chinuise de dragul unui ipotetic barbat si rezultatul intarzia sa apara.Cu toate ca frecventa clubul cu regularitate,trecusera mai bine desase luni si nu primise nici o invitatie.
-De ce ? am intrebat in cele din urma pe cativa dintre prietenii mei de sex opus.De ce n-o invita nimeni?
Ei bine raspunsul a fost:
-Nu-l are pe vino-ncoace...
-Dar de ce nu-l are ? E dispusa la orice, a slabit si e teribil de amuzanta.
-Nu-i genul care sa atraga.E mai degraba un fel de surioara,de camarada...
-Cum adica ?
-Stii tu despre ce e vorba.Ca un soi de rubedenie;o matusa sau o sora.

Incidentul numarul trei.La scurt timp dupa acest episod,ducandu-ma la oficiul postal de care apartineam,am trait una dintre acele intamplari curioase,inexplicabile.
Aveam 44 de ani la acea data si purtam uniforma de lucru obisnuita - o bluza si o pereche de jeansi arhispalati.Pe deasupra imi azvarlisem o jacheta de trei sferturi mai uzata.Avand parul ondulat de la natura,nu m-am invrednicit nici macar sa-mi trec mana prin el,ca sa-l aranjez.Pur si simplu am sarit in masina si am demarat.
Era aproximativ 13.30.Intorcandu-ma la masina mea,am remarcat o alta,ultimul tip m-a depasit si a franat brusc.In masina erau trei tipi bine imbracati si am presupus ca tocmai iesisera dintr-un restaurant aflat in apropiere, ,,Street Seaford Bar&Grill'' unde oamenii de afaceri obisnuiau sa-si ia gstare de pranz.
Soferul a coborat geamul de la masina.
-Puteti sa-mi spuneti cum sa ajunge la strada principala ?
Nu m-am putut abtine sa nu izbucenesc in ras,pentru ca strada principala se afla la un bloc departare,ceea ce i-am si comunicat
-Vreti sa spuneti ca pe aici ? m-a intrebat,aratand cu degetul si incruntandu-se la mine ca si cum mi-ar fi ars de glume.Era cam de varsta mea,brunet,usor grizonat;s-ar fi putut iesi cu el daca mi-ar fi stat gandul la asa ceva.Ceilalti doi pasageri,oameni de afaceri obisnuiti pe cat imi puteam da seama,n-au scos o vorba.

-Da pe acolo.
-Totusi,nu ne putem descurca.
- Ei bine,n-aveti decat sa faceti la dreapta dupa colt am incercat sa-i explic,dupa care am renuntat.Felul in care ma privea incretindu-si usurel fruntea,demonstra ca informatia pe care mi-o ceruse nu era decat un ptrext pentru a intra in vorba..Dintr-o data m-am simtit stanjenita si m-am indepartat. barbatii astia incercau oare sa ma agate ? N-ar fi indraznit sa ma traga cu forta in masina lor in chiar centrul Rochester-ului,in plina amiaza,la cei 44 de ani ai mei,imbracata in jeansi si cu o amarata de haina jerpelita pe deasupra.
-Scuze,am murmurat,in timp ce ma indepartam.
Soferul ma urmarea cu o privire insistenta,ca si cum incerca sa comunice cu mine fara vorbe.Apoi,spre surprinderea mea,si-a scos mainile prin geamul deschis,indreptandu-si palmele,a rugaminte.Ochii lui cerseau intelegere .Barbatul asta ma implora sa ma intalnesc cu el,in fata a doi martori neimplicati in istoria asta!. 


Poate ca ar fi trebuit sa fiu ceva mai indrazneata,dar nu era cazul.pe cand ma intorceam spre casa.Ochii lui rugatori,palmele intinse spre mine,cersind o intalnire.
-De fapt ce se intamplase ? Fara indoila ca barbatii aceia imbracati la patru ace nu-si planificasera un viol in fata postei centrale,cu zeci de pietoni misunand in imprejur.Nici vorba,explicatia trebuia sa fie mult mai simpla.Ceva anume,legat de mine si de felul cum aratam cu sau jeansii mei atrasese atentia soferului si declansase in el o anumita reactie hormonala.Voia doar sa ma revada.Si sperase,impotriva evidentei,ca intr-un fel...cumva...ar fi putut stabili o legatura cu mine.

Ce anume din mine ii atrasese atentia?/ Ii adceam aminte de o femeie pe care o cunoscuse / Sa fi fost...sa ma fi gasit atragatoare ?

Atractia fizica! Am trecut in revista peste o suta de mii de cititoare ale revistei Ladies Home Journal si am constatat ca dintre femeile obisnuite comune,46,45 se considerau atragatoare.Dintre cele care se apreciau ca emancipate,64,3% erau convinse ca sunt atragatoare.
Oricare femeie s-a gasit macar odata in situatia de a fi constienta,intr-un fel sau altul,de propria putere de seductie.A fost comentata in legatura cu asta,a afost abordata in functie de acest lucru,si-a folosit sau nu aceasta forta,s-a bucurat de ea,a primit complimente,s-a fluierat admirativ in urma ei,si-a luat revansa,i s-au facut ochi dulci,a fost privita cu insistenta.
Cindy,una dintre femeile cu care am stat de vorba ,lucreaza intr-o intreprindere de motoare si ii este practic imposbil sa strabata fabrica de la un capat la altul fara a afi insotita de fluieraturi admirative,glume si fel si fel de comentarii.E nevoita sa faca sa evite anumite zone ale fabricii,deoarece atentia de care se bucura acolo este coplesitoare.Cand a completat chestionarul meu,a bifat aproape toate rubricile de ,,barbatii flirteaza cu mine deseori'',pana la,,mi-a fost teama de un viol din partea unui barbat cu care lucrez la serviciu''.

In ce consta aceasta insusire care-i lipsea lui Kim,pentru care Bonnie tinuse zadarnic cura de slabire,care a determinat un necunoscut sa ma acosteze pe strada,care transforma viata Cyndiei la fabrica Ford intr-o serie continua de provocari si acostari ? Ce este de fapt atractia fizica? Cine o are si cum are ?
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga .Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Zorba - Buddha

Cum se explică noţiunile de răzvrătire şi răzvrătit?
Care este legătura răzvrătitului cu “Zorba-Buddha” ?

Răzvrătitul este bărbatul acela care nu trăieşte ca un robot, condiţionat de trecut. Religia, societatea, cultura – orice aparţine zilei de ieri – nu mai interferează în modul lui de viaţă.
(...) nu mai este o spiţă de la roată, ci un tot organic. Viaţa lui nu e decisă de nimeni, doar de propria inteligenţă. Parfumul vieţii sale este acela al libertăţii. Nu numai că trăieşte în libertate, dar permite şi celorlalţi să trăiască în libertate. Nu permite amestecul nimănui în viaţa sa, dar nici nu se amestecă în viaţa altora. Pentru el viaţa este sfântă, libertatea este valoarea ultimă şi este în stare să sacrifice orice pentru ea: respectabilitate, statut social...
Pentru el libertatea este ceea ce Dumnezeu a fost pentru credincioşi în trecut. Libertatea este Dumnezeul său.
Răzvrătitul este acela care trăieşte în acord cu lumina sa proprie (...) Răzvrătitul este omul contemporan.
Gloatele nu sunt contemporane. Răzvrătitul îşi ia viaţa în propriile mâini. Nu se teme de singurătate. Dimpotrivă, îi place să fie singur şi consideră singurătatea ca pe o comoară preţioasă. Mulţimea oferă siguranţă, securitate, dar cu preţul sufletului său. Te înrobeşte. Îţi dă indicaţii despre cum să trăieşti: ce să faci, ce să nu faci.
Toate religiile sunt primitive, imature şi ele îţi modelează viaţa. E firesc ca lumea să fie plină de suferinţă: nu ţi se îngăduie să fii tu însuţi. Fiecare cultură vrea să te transforme într-o copie, niciodată în original.
Răzvrătitul este acela care trăieşte conform luminii sale, inteligenţei sale. Îşi creează drumul în timp ce merge pe el, nu urmează nici o mulţime. Viaţa lui e periculoasă, dar ce nu e periculos nu merită trăit. El acceptă provocarea necunoscutului. Nu se întâlneşte cu un necunoscut previzibil, pregătit de trecut. Acest lucru dă naştere tuturor angoaselor umanităţii. Trecutul te formează, dar viitorul nu va fi niciodată aşa cum se vedea el din trecut. Ziua de ieri nu va fi niciodată ziua de mâine....Răzvrătitul spune “adio” trecutului.
Procesul este permanent: a fi răzvrătit înseamnă să fii mereu răzvrătit. Fiecare moment, fiecare zi devine trecut. (...) Prin urmare, răzvrătitul are de învăţat o nouă artă: arta de a fi liber în fiecare moment care vine.
Răzvrătitul se află într-un continuu proces de revoltă. În asta constă deosebirea dintre răzvrătit şi revoluţionar.
Revoluţionarul este condiţionat de trecut. Nu de Iisus sau Buddha, ci de Marx, Mao zendung, Stalin, Hitler, Mussolini...Revoluţionarul are şi el “biblia” lui : „Capitalul”, ţara sfântă – Uniunea Sovietica, Mecca lui – Kremlinul… Ca şi alte persoane religioase, el nu trăieşte în acord cu propria conştiinţă, ci după nişte reguli create de alţii. Revoluţionarul este de fapt un reacţionar. El se ridică împotriva unor norme, dar susţine altele. Este împotriva unei culturi, dar e gata să adopte o alta. Nu face altceva decât să se mute dintr-o închisoare în alta – de la creştinism la comunism, de la o religie la alta.
Răzvrătitul se rupe de trecut şi nu permite acestuia să-l domine. Acţiunea lui este constantă, continuă. Viaţa răzvrătitului e ca o flacără arzând. El este proaspăt şi tânăr până la ultima suflare. El nu va reacţiona în nici o situaţie după vreo experienţă trecută, ci va răspunde aşa cum îi dictează conştiinţa în acel moment.
(…) Pe dinafară pare că eşti liber, dar înăuntrul tău religiile ţi-au impus norme de conştiinţă care te domină. Răzvrătitul aruncă trecutul şi îşi trăieşte viaţa după doinţa sa, în felul său.
Răzvrătitul îi respectă pe cei din jur, respectă viaţa, se pleacă în faţa a tot ce înfloreşte, creşte, respiră. El nu se socoteşte mai presus de ceilalţi, nu se consideră “mai sfânt” decât ei, e doar un om între oameni. Poate pretinde un singur lucru : el este mai curajos decât tine. Nu te poate salva, numai tu, curajul tău o poate face. Nu te poate conduce. Numai tu poţi, cu îndrăzneala ta, să te duci spre împlinirea propriei vieţi.
Răzvrătirea e un mod de viaţă. Dacă trăieşti în acord cu tine poţi rătăci de mii de ori, poţi cădea, dar cu fiecare cădere şi rătăcire vei fi mai înţelept, mai inteligent, mai atent, mai uman. Nu există alt mod de a învăţa decât din greşeli. Dar să nu faci mereu aceleaşi greşeli.
Trebuie să te eliberezi de biserici, temple, moschei, sinagogi. Trebuie să fii tu însuţi şi să accepţi provocările, oriunde te-ar duce ele. Tu îţi eşti călăuză şi maestru.

Există o asociere care de fapt ascunde o înţelegere greşită a lucrurilor, şi anume că a fi nonconformist înseamnă să fi răzvrătit. Nonconformistul este şi el un reacţionar. Actele lui sunt rezultatul mâniei, al violenţei, al orgoliului. Nu vin din conştiinţă. Deşi este împotriva societăţii, acest lucru nu înseamnă neapărat că are şi dreptate. A te plimba de la o extremă la alta nu înseamnă altceva decât a merge din greşeală în greşeală.
Răzvrătitul este în echilibru, şi această stare nu se poate obţine fără conştienţă, atenţie şi multă compasiune. El nu reacţionează, ci acţionează – nu împotriva a ceea ce este vechi, ci în favoarea noului.
Nonconformistul este întotdeauna la mâna societăţiişi a ordinii stabilite. Dacă cei din jur sunt suficient de isteţi şi de şmecheri, se vor putea folosi cu uşurinţă de el.


În schimb, societatea nu se poate folosi de un răzvrătit, pentru că acesta nu reacţionează la provocările societăţii. El are o viziune asupra viitorului, asupra omului nou, asupra unei noi omeniri. El lucrează la crearea acestui vis, la transformare lui în realitate. Dacă este împotriva societăţii, o face pentru că aceasta constituie un obstacol în calea visului său. Răzvrătitul nu se concentrează asupra ordinii stabilite, ci asupra unui viitor necunoscut, a unui viitor posibil. Acţiunile sale au la bază libertatea, viziunile şi visele lui. Conştiinţa sa decide calea de urmat.

Răzvrătitul este omul nou Zorba-Buddha.
Omenirea a trăit fie în realitatea sufletului şi iluzoriul materiei, fie în realitatea materiei şi iluzoriul sufletului. Omul este un amalgam între cele două. Nu e numai spirit, numai conştiinţă, aşa cum nu e numai materie. El este armonia dintre materie şi conştiinţă.
În trecut, omul nu a fost acceptat ca un întreg. Asta a adus nefericire, angoasă, întuneric, o noapte care a durat mii de ani, o noapte care pare a nu se mai sfârşi. Dacă asculţi corpul, te condamni; dacă nu îl asculţi, vei suferi – de foame, de sete, de sărăcie. Dacă asculţi numai conştiinţa, evoluţia ta va fi fragmentată, corpul se va chirci şi îţi vei pierde echilibrul. Echilibrul îţi dă sănătate, unitate, bucurie, cântec, dans.

În Occident s-a ales corpul, şi omul a devenit complet surd la realitatea conştiinţei. Rezultatul: ştiinţa foarte dezvoltată, tehnologii, o societate bogată în lucruri lumeşti. În mijlocul acestei abundenţe, omul e sărac, fără suflet, e pierdut – nu ştie cine este, de ce există, are senzaţia că este rodul unui accident, un monstru apărut în natură. Dacă împreună cu bogăţia materială nu evoluează conştiinţa, corpul –materia - va fi greu, iar sufletul va fi prea uşor.Vei fi îngreunat de propriile invenţii şi descoperiri. În loc să-ţi creeze o viaţă frumoasă, au creat una care nu merită trăită.
Orientul a ales conştiinţa şi a condamnat materia şi tot ce este legat de ea, inclusiv corpul, ca fiind iluzii, miraje ale deşertului, apariţii ireale. Orientul i-a creat pe Buddha, Mahavira, Patanjali, Kabir etc. – un lung şir de oameni având conştiinţe înalte. A mai creat însă milioane de săraci, înfometaţi, care mor ca nişte câini, fără hrană, fără apă de băut, fără haine şi adăpost deasupra capului.

Occidentul şi-a pierdut sufletul, interiorul. Înconjurat de lucruri lipsite de sens, fricos, plictisit, nu se mai regăseşte pe sine.Tot progresul nu înseamnă nimic – casa este plină cu de toate, dar stăpânul lipseşte. Aici, în Orient, stăpânul tăieşte, însă casa e pustie. E greu să te bucuri cu burta mereu goală, bolnav fiind, cu moartea în preajmă – e imposibil să meditezi. Aşa că toţi am pierdut.Toţi sfinţii şi filozofii, materialiştii şi idealiştii, sunt responsabili pentru această uriaşă crimă asupra omenirii.
Zorba-Buddha este soluţia la toate acestea. E sinteza dintre materie şi suflet. Este o declarare a faptului că nu există conflicte între materie şi conştiinţă, că noi, oamenii, putem fi bogaţi şi împliniţi în ambele sensuri. Putem avea tot ce există pe lume, tot ce produce ştiinţa şi tehnologia, dar putem avea şi ceea ce Buddha, Kabir, Patanjali au găsit în fiinţa lor interioară - floarea extazului, parfumul dumnezeirii, aripile libertăţii finale.
Zorba-Buddha este omul cel nou, răzvrătitul.
Răzvrătirea lui constă în distrugerea schizofreniei omeneşti, a divizării, în distrugerea spiritului care se împotriveşte materiei şi a materiei care se împotriveşte spiritului. Este un manifest care afirmă că trupul şi sufletul sunt împreună, că existenţa e plină de spiritualitate, că şi munţii sunt vii, că şi copacii au sensibilitate, că existenţa însăşi cuprinde ambele aspecte, sau, poate, e vorba despre o singură formă de energie care se exprimă în cele două feluri: materie şi conştiinţă. Omul nou, Zorba-Buddha se simte acasă la el oriunde în lume.
Fii un Zorba, dar nu te opri aici! Îndreaptă-te spre Buddha! Zorba e o jumătate, Budda este cealaltă.
Zorba e orb – nu vede, dar poate să danseze, să cânte, să se bucure. Buddha poate vedea, dar atât. El este doar ochi, claritate, percepţie, dar nu poate dansa, nu poate cânta, nu se poate bucura.
Întâlnirea lui Zorba cu Buddha poate salva întreaga omenire. Buddha aduce conştiinţa, claritatea, ochii care văd cele nevăzute... Zorba adaugă întreaga sa fiinţă la viziunea lui Buddha şi nu-i îngăduie să fie searbădă, ci o transformă într-un mod de viaţă care înseamnă dans, cântec, extaz.
Adaptat după Cartea despre bărbaţi / Osho, Ed. Mix, 2001
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga


In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga . Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Tel;O769859509

Etaloane de frumusete-Trupul sexy

Obrajii ei ca doua mere parguite de 
soare,
Buzele ei ca ciresele,indemnandu-te
sa le musti
Pieptul ei ademenitor,alb ca laptele,
Sfarcurile-i precum crinii inmuguriti;
Gatul ei alb ca azapada,asemenea
turn de marmura;
Trupul ei intreg,ca un palat din
povesti...

                                    Edmund Spenser,
                            
                      Etalonul de frumusete feminina difera de la un secol la altul,de la o generatie la altadata.Martore ale acestor schimbari sunt modelele folosite de Rubens si Renoir,cu valurile lor de carrnuri trandafirii.In zilele noastre aceste femei ar fi considerate obeze.Dar in unele civilizatii,din cauza ca se muncea din greu,istovitor,o femeie cu excedent in greutatea era considerata ispititoare,pentru ca sta se considera ca este destul de bogata ca sa nu mai fie nevoita sa munceasca.


          Marile frumuseti ale epocii edwardiene erau toate,,fete solide'' si depaseau greutatea de 70 de kilograme.Celebra Lilliam Russele avea bustul de 107 cm si 69 cm,bine stransa in corset.Iata ce scria revista New York World despre aceasta creatura de exceptie: ,,Silueta ei unduitoare este gratios modelata in zeci de valuri si valurele,care reprezinta tot atatea sonete inchinate vietii''


      Rivala Lillianei ,Ann Held,era de asemenea solida.Desi avea cam 1,50 m inaltime,masura(bine starnsa in corset) 01 cm bust si solduri si 51 cm in talie.


       Harriet Hubbard Ayer spunea; ,,Un brat frumos trebuie sa fie rotund,alb si dolofan'',iar constatarea ,,nu are pulpe'' insemna ca respectiva nu prezenta interes din punct de vedere sexuala.Coristele de pe copeta revistei Police Gazette erau grase dupa standardele noastre actuale,ca de altfel si femeile de pe scena teatrului burlesc,actitele coristele si femeile infatisate pe pe cutiile de tigari.Chiar si fetele de la Ziegfeld Follies(teatru de revista0,la inceputurile lui,dar si in plina glorie,aveau pulpele pline si erau departe de a fi slabe.


       Cura de slabire si-a facut aparitia abia in jurul lui 1895.Actrita Fanny Davenport a urmat o cura in 1889,iar Lillian Russel a inceput sa fie atenta ce mananca incepand din 1896,cand cativa gazetari impertinenti au comparat-o cu un ,,elefant alb''.


      Pe scena anilor ''20 apare genul de ,,fetiscana zvelta'',cu pieptul legat,ca sa arate cat mai plat.Sanii plini n-au mai fost en vogue ,iar trupurile subtirele au inceput sa aiba cautare.
 
         Starleta hollywoodiana a anilor '50 era mai degraba inalta si subtirica,tinzand catre masura 84-63-84;dar exercitiile fizice nu intrasera in moda,astfel incat carnatia arata mai flasca.O fotografie in care apar sase starlete in sorturi,asezate in sir,evidentiaza niste picioare subtiri,cu o carnatie flasca,nu cu una pietroasa,pe gustul nostru de acum,datorata exercitiilor de gimnastica aerobica.


          Gimnastica aerobica,popularizata de femei gen Jane Fonda,a produs mari schimbari de optica la femeia anilor '80.Cher a aparut la televiziune sa fac reclama pentru o statiune turistica expunandu-si muschii incordati ai spatelui.In zilele noastre se cere nu numai sa fii slaba,ci si musculoasa,exercitiul fizic modelator al siluetei,considerat candva grotesc devine din ce in ce mai atragator. 
        ,,Genul de frumusete propriu zilelor noastre tinde spre linia curba si nu desirat'', spune Francesco Scavullo,renumitul fotograf.,,Trupul femeii trebuie sa arate sanatos si puternic,sa te invite la tranta,sa-ti vina sa-l rostogolesti prin iarba. 
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga .Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Aspectul exterior la femeie si corelatii de natura subtila

 

Privind c u atentie,ani de-a rândul, femeile din jurul meu, la şcoală, pe stradă,la cursuri, etc. am observat că multe dintre ele, frumoase fiind, pierdeau mult din strălucire prin faptul că nu ştiau să se pună în valoare sau nu aveau rafinamentul necesar. Aceasta poate arăta şi faptul că nu se conştientizează ca fiind Femeie.
Si in modul de a se îmbrăca al cuiva ne putem face, într-o anumită măsură, o părere despre universul interior al acelei fiinte, despre armonia sa lăuntrică,despre gradul ei de rafinament şi de transfigurare.
Această grijă pentru modul de a ne aranja nu trebuie privită ca pe o inutilă cochetărie, ci ca pe o manifestare a armoniei şi frumusetii lăuntrice. Desigur că această preocupare trebuie păstrată în anumite limite, altfel denaturează în extremisme, într-o înrobire fată de modă, pierzându-se astfel contactul cu esenta lucrurilor. Starea ideală ar fi aceea în care, indiferent de ceea ce purtăm ca veşminte şi podoabe, datorită vibratiei interioare să fim princiari. Starea de la care pornim ar trebui să fie aceea de transfigurare, în care ne privim ca fiind templul lui Dumnezeu, iar atunci când ne „împodobim” atitudinea noastră lăuntrică să fie aceea de sacru, ca şi cum am oficia un ritual. Astfel, energiile cu care intrăm în rezonantă sunt mult mai elevate, iar starea lăuntrică se transformă radical. Angrenarea la acest mod va conferi o altă importantă pentru noi aspectului exterior.
  
 Este necesar să se păstrarea armoniei şi a frumusetii interioare prin conştientizarea naturii noastre reale, prin atentia pe care o acordăm acesteia de la intentii până la gesturi şi actiuni. Dacă la început ne e mai greu să operăm direct asupra stărilor, ca după aceea ele să se reflecte la exterior, atunci putem parcurge drumul invers, actionând de la exterior către interior. In momentul în care avem o stare mai putin bună, ne putem îmbrăca foarte frumos şi elegant,îngrijindu-ne cu cea mai mare atentie, iar prin admiratia pe care o vom polariza ne vom crea rezonanta în fiintă cu aceste energii benefice, şi astfel starea ni se va schimba spontan, prin revizuirea în primul rând a atitudinii fată de noi înşine, a autotransfigurării.
În ceea ce priveşte vestimentatia, există anumite reguli elementare de combinare a culorilor, materialelor, accesoriilor.
Referitor la culori:  

Există trei culori fundamentale: roşu, galbenşi albastru (corespunzând în plan subtil lui Pingala Nadi(+), Yang; Sushumna Nadi (0); lda Nadi (-), Yin),care se pot combina în orice manieră între ele. Nu e indicat să se realizeze combinatii între culorile complementare, adică roşu şi verde (galben+albastru), galben şi violet (roşu + albastru),şi albastru şiportocaliu (roşu+galben), deoarece din aceste amestecuri rezultănuante de gri, iar aspectul estetic este strident.De asemeni nu e indicat să se combine culorile foarte închise între ele,deoarece aspectul general este acela de „tern” (de exemplu negru cu indigo, negru cu maro închis, negru cu bleumarin).
Combinatii rafinate de culori şi nuante pot fi următoarele: roşu cu alb, roşu cu negru, alb cu indigo, alb cu albastru, alb cu portocaliu, alb cu galben auriu,alb cu roz, alb cu bleu, verde cu argintiu, verde cu auriu, negru cu argintiu,negru cu auriu, roşu cu argintiu, roşu cu auriu, alb cu auriu, nuante de gri foarte deschis cu roz pal sau verde pal, violet cu portocaliu pal, nuantele de verde floral cu nuantele de bej şi culoarea piersicii.
Ne putem da seama de starea de spirit predominantă a persoanelor după ce culori folosesc cu precădere în vestimentatie (vezi „Curentii subtili colorati”), sau de ce curenti subtili au deja dinamizati în aură în functie de ce culori preferă. 
Referitor la materiale:
E important să se acorde atentia necesara combinării materialelor în functie de textură, imprimeuri, calitate. Nu merg combinate materiale care să aibă imprimeuri diferite (de exemplu fustă în flori cu bluză în carouri), nici cele cu texturi diferite, ca de exemplu materiale foarte subtiri cu materiale foarte groase (materiale incompatibile) ca: mătase cu lână, piele cu dantelă, stofă groasă cu atlas, nici cele de calitate obişnuită cu cele luxoase, ca tercot cu lamee sau pânză cu lurex etc.. Dacă se vor face din neatentie aceste combinatii aspectul va fi acela de totală lipsă de rafinament. Nu se poate obtine o tinută plină de distinctie netinându-se cont de aceste „amănunte”.

Apoi, în functie de momentul zilei sau de ocazie, tinutele vor fi diferit adoptate. Accesoriile folosite trebuie să fie în ton cu vestimentatia. Ca o regulă elementară, încăltămintea, cureaua şi poşeta trebuie să fie de aceeaşi culoare şi pe cât posibil din acelaşi material. Accesoriile se vor folosi în deplină concordantă cu tinuta pe care am abordat-o; la o tinută de serviciu, vom avea bijuterii „de zi”,la o tinută foarte elegantă vom avea bijuterii luxoase. De asemenea nu se combină între ele bijuterii din materiale diferite, ca de exemplu strassuri cu bijuterii de lemn, aur cu argint, pietre semipretioase cu perle, etc. De preferat ca un set (brătară, inel cercei, colier) să fie dintr-un singur tip de material (brătară,inel, cercei, colier din ametiste). În antichitate, bijuteriile din diferite pietre semipretioase sau metale erau utilizate pentru punerea în rezonantă cu energiile subtile, astrale corespunzătoare planetelor guvernante; astăzi ele au ajuns să fie folosite doar ca modalitate de sporire a cochetăriei.
Fiecărei zodii îi sunt corespondente un metal şi o piatră semipretioasă sau pretioasă specifică. De asemenea este recomandat să se evite combinarea de materiale şi bijuteriiincompatibile (pulovere de lână cu strassuri, tricouri cu broşe sau coliere, dantelă cu bijuterii de os sau lemn etc.).Persoanelor cu o constitutie fragilă li se potrivesc bijuteriile subtiri, fine, mici;pentru cele mai robuste sunt recomandate bijuteriile mari.O altă componentă a înfătişării exterioare o reprezintă machiajul. Şi acesta se împarte în cel de zi şi cel de seară, cel de zi fund unul discret în timp ce machiajul de seară (sau pentru diferite ocazii festive) se realizează mai pregnant.

Acestea însă trebuie să fie întotdeauna în ton cu nuantele şi culorile vestimentatiei. Machiajele se adoptă şi în functie de forma şi culoarea ochilor,ten, forma fetei. Pentru persoanele cu ochi albaştri sau verzi sunt potrivite machiajele în nuante de cafeniu, bleu, roz, gri pal, mov, argintiu; pentru cele cu ochi căprui sau negri machiaje în nuante de albastru, violet, verde pal, negru. O adevărată măiestrie în arta machiajului e dobândită atunci când reuşim să arătăm naturale cu toate că suntem machiate. 
De aici putem trage concluzia firească de a evita cu orice pret machiajele stridente. Adeseori, folosirea unui rimel şi a unui ruj discret sunt suficiente pentru a mări luminozitatea trăsăturilor fetei. Există, de asemeni, diverse trucuri prin care se pot estompa unele mici defecte ale fetei.Coafura are şi ea locul ei în toată această „arhitectură”. Bineînteles, ca şi în celelalte cazuri, există coafuri de zi şi de seară. Acestea se adoptă întotdeauna în functie de forma şi trăsăturile fetei. Prin tunsoare şi coafură se poate atenua o fată prea rotundă, prea ovală, sau prea ascutită. Se mai pot îndulci trăsăturile unei fete cu maxilarele pătrate, bărbia prea ascutită sau nasul (urechile) mare.

Pentru fetele mai pline, rotunde sunt avantajoase coafurile înalte, iar pentru fetele mai alungite sunt potrivite tunsorile cu breton etc.Un alt aspect demn de retinut este acela al mersului şi al pozitiei corporale. Îti poti da seama destul de uşor de temperamentul persoanei în cauză, de blocajele pe care le are pe diferiti centri de fortă, chiar de nivelul de conştiintă după mersul acesteia şi după pozitiile pe care le adoptă când stă. Multe femei, prin felul în care merg, denotă o tendintă spre depersonalizare şi masculinizare, adoptând un stil soldătesc, dezlânat. În momentul în care avem o bună priză de conştiintă asupra propriului mod de a merge ne putem manifesta toată gratia,senzualitatea, distinctia şi rafinamentul interior.

Persoanele care merg cocoşate şi cu capul aplecat denotă o lipsă de încredere în sine şi o stare lăuntrică de pesimism; cele care merg tantoşe, cu burta scoasă în afară arată o supraevaluare a propriilor forte; cele care merg „aruncându-şi” picioarele înainte şibălăngănindu-şi mâinile sunt împrăştiate şi în felul de a fi etc. Este necesar să fim în permanentă atente la cum ne manifestăm armonia interioară prin mers.Ar trebui să se acorde o atentie specială îngrijirii mâinilor, deoarece ele sunt instrumentele principale pentru atingeri, mângâieri şi au un impact vizual foarte puternic. În unele texte se precizează ca necesară tăierea mai scurtă a unghiilor de la degetul mare şi arătător, unghiile trebuind să fie rotunde, netede, lungi,foarte bine îngrijite şi cu o manichiură impecabilă.

Este ştiut faptul că unghiile lungi conduc mai bine energia eterică a mâinilor, aceasta amplificând intensitatea atingerilor, a masajelor. În mod special ar trebui acordată o atentie deosebită îngrijirii şi curătării organelor sexuale şi a zonei înconjurătoare, atât din motive igienice şi estetice, cât şi pentru a se amplifica sensibilitatea şi capacitateasenzitivă a acestora. Este de asemenea recomandat ca părul pubian să fie epilat sau ras periodic pentru că acesta are anumite rezonantei mai stranii şi pentru că astfel se amplifică senzitivitatea acestei zone.
Este util să se folosească după baie creme pentru corp, pentru mâini şi pentru picioare. Pentru întretinerea pielii corpului poate fi utilizat un amestec de miere de albine cu zeamă de lămâie, cu care se va masa tot corpul (atentie la zonele cu păr!), iar după un timp se înlătură cu apă căldută. 
Pentru păr poate fi utilizat următorul amestec: polen dizolvat în apă cu un gălbenuş de ou şi câteva picături de ulei de ricin, se masează pielea capului şi părul de pe cap în întregime, iar după minim o jumătate de oră se poate spăla în modul obişnuit. Dacă se folosesc câteva picături de otet în apa de limpezit, părul se degresează mai bine şi capătă o strălucire aparte. Pentru blonde e recomandat ceaiul de muşetel pentru limpezit, iar pentru cele şatene sau brunete ceaiul de urzici sau de frunze de nuc.
Danet-Georgiana-Femeia-Si-Astrele
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga .Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Cassolette sau parfumul natural al femeii

Cea mai puternica si insidioasa arma din "arsenalul" sexual al unei femei este parfumul sau natural.Fiecare persoana isi are mirosul sau propriu, un parfum care ii este specific. El este propriu-zis o combinatie a diferitelor emanatii ale parului, organelor genitale, subtioarelor si chiar a fiecarei parti a pielii corpului.
Acest miros nu este niciodata "agresiv" sau deranjant, doar cu exceptia situatiilor in care femeia nu se spala destul de des sau destul de bine.Unii barbati, in special cei din zodia Taurului, Fecioarei si Capricornului au un simt olfactiv mult mai dezvoltat decat al altora, fiind mult mai usor impresionabili din punct de vedere erotic, dar toti reactioneaza, constient sau nu, la ceea ce francezii au denumit (prin)"cassolette" sau parfumul natural al femeii.
Totusi, daca parfumul femeii ar fi intr-adevar o arma de seductie, atunci el ar trebui sa actioneze implacabil, fara gres, pe o arie cat mai larga.Lucrurile nu stau chiar asa, caci aceste captivante si fermecatoare mijloace sunt infinit mai sofisticate decat armele de razboi, de vreme ce ii loveste tocmai pe aceia care trebuie loviti, adica pe barbatii virili.
Multi cred ca acest sistem de semnalizare sexuala invizibila si adesea inconstienta, pe care il au si animalele (este vorba de acei hormoni speciali numiti feromoni), poate fi o componenta importanta a amorului pasional, generand uneori chiar o atractie nemasurata care distruge casnicii si rastoarna tronuri.
   

Unii sexologi au apreciat intr-atat de mult valoarea lui cassolette incat au afirmat chiar ca pentru stabilitatea societatii majoritatea femeilor isi distrug inconstient propriul lor parfum, atat de pretios afrodisiac, prin utilizarea excesiva de deodorante si parfumuri artificiale.O industrie vasta si convingatoare, prin nenumarate reclame, le incurajeaza pe femei sa-si inlocuiasca parfumul natural cu clorhidrat de aluminiu in amestec cu antiseptice.De asemenea, deodorantele asa-zis intime, care se folosesc in zona genitala o data pe luna, ucid garantat orice urma de pasiune in amor.
Cu toate acestea, nu vrem sa fim gresit intelesi; nimic din ceea ce am spus aici nu indeamna o femeie sa nu mai foloseasca parfumurile naturale, esentele volatile naturale, care au un rol important in jocul amoros si sunt, de asemenea, afrodisiace.
Maiestria consta in a ne alege un parfum care sa reactioneze bine la "cassolette"-ul propriu, care sa-l completeze si sa-l imbogateasca. De aceea, aceasta selectie trebuie sa se realizeze cu a atentie marita, in special asupra efectelor incitante pe care un parfum il trezeste in barbati. Nu este cazul sa folosim un parfum doar pentru ca este parfumul preferat al prietenei noastre.
Deodorantele pentru subtiori ar trebui folosite si ele in acelasi fel.Iar daca suntem ingrijorate de mirosul propriu excesiv, nu exista nici o limita in a ne spala mai des si foarte bine.
Toate acestea sunt evident valabile si pentru barbati, in special in privinta spalatului. Si barbatii isi au parfumul lor natural, la care, fireste, femeile reactioneaza.
Lucrurile aici sunt relativ mai simple - unei femei ori ii place mirosul unui barbat, ori nu. Pentru ca acesta nu are aceeasi magie si rafinament precum "cassolette"-ul unei femei."
Autor;Georgiana Danet


Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga .
Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com