sâmbătă, 20 august 2016

Ce este atractia fizica? Cine o poseda ?

DH.Lawrence...Oricine,poate fi frumoasa. Este nevoie doar de aprinderea dorintei fizice pentru a transforma,subtil un chip urat intr-unul frumos.Aceasta este adevarata atractie fizica,perceptia notiunii de frumos

Diferenta fascinanta si fatala in acelasi timp dintre barbati si femei incepe- exprimandu-se in limbaj literar-de la prima privire.Barbatii sunt adeptii acestui mod de a aborda problema,si asta de fiecare data,, Prima privire''conteaza mai mult decat isi pot imagina femeile.Barbatii poseda un apetit sexual de deosebit. Ei se gandesc la sex nu numai de cateva ori pe zi,ci de cateva ori pe ora.Urmaresc si evalueaza femeile din punct de vedere sexual,remarcandu-le sanii,trupul,mersul. Apreciaza cum s-ar putea comporta femeia respectiva in pat-chiar daca este o necunoscuta,intalnita intamplator pe strada sau in ascensor. Si asta nu tine de varsta pe care o au,de faptul ca sunt sau nu insurati prinsi intr-o legatura stabila. Exista cupluri care s-au certat ingrozitor pentru simplul motiv ca barbatul s-a oprit sa urmareasca cu privirea o fata bine facuta care atrecut pe langa ei. Mariajul unor cunoscuti de-ai mei a inceput sa se destrame din ziua in care au revenit din luna de miere-el a tars cu ochiul si ea a explodat.
Barbatii trag cu ochiul la femeile sexy in modul cel mai firesc cu putinta;se uita lung dupa ele. E o realitate si trebuie luata ca atare.
Aceasta deosebire dintre sexe mi-a fost explicata in modul urmator;"Femeile sunt cu sufletul pe buze. Barbatii au tendinta sa umble cu hormonii pe buze''.In cele mai multe dintre cazuri prima impresie pe care prezenta unrei femei o provoaca unui barbat se petrece la nivel hormonal. Ceva anume retine privirea-parul zambetul,ochii sau silueta. Dupa care ,pac!Atentia barbatului e biciuita si se petrece miscarea urmatoare.'

Atractia fizica. Ce inseamna asta? Cine este inzestrat cu ''ea''?William Bolitho spunea in Camera obscura:
,,O femeie foarte frumoasa arareori iti ramane in amintire cu trasaturi si forme limpezi. De obicei se pastreaza in memorie doar un anume farmec,o culaore vie''.

Are Bolitho dreptate? Este,oare,atractia fizica un soi de farmec,de stralucire pe care o degaja prezenta unei femei ? Sau consta mai degraba in imaginea tipului clasic de manechin,cu bust plin,talie subtire si solduri proeminente / Exista modalitati de a spori aceasta atractie ? Sugestii sau trucuri care pot fi folosite pentru a parea mai ispititoare mai seducatoare ?

Inca de pe vremea Cleopatrei femeile si-au pus aceste intrebari.Si pe timpul acestei ispititoare fapturi unele erau mai tentante decat altele.Care sa fie secretul ? Sunt capabile unele sa intreprinda ceva in mod constient,ori,pur si simplu,s-au nascut asa ? Se poate invata si practica aceasta forta de seductie dupa o anumita tehnica ?
Aceste intrebari frustreaza o gramada de femei care doresc sa atraga un partener sau sa-l intrige si sa-l fascineze pe cel care il au deja. Cate dintre femei nu au trecut printr-o experinta asemanatoare! Cu ani in urma,pe cand eram studenta la Colegiu Albinion,am incercat sa aranjez o ''vedere'' pentru una dintre colegele mele de club. Kim departe de a fi grasa ,mi se parea atragatoare cu parul ei negru,mutrisoara naiva si aerul de timiditate.Cu toate acestea,cand l-am rugat pe prietenul meu sa-i gasesca un partener,s-a aratat ciudat de refractar.
- Ce-i lipseste? am intebat in cele din urma.

-Nu-l are pe vino-ncoace,mi-a raspuns.

Asta m-a enervat.Mi-o imaginasem pe Kim drept perechea ideala pentru unul dintre colegii lui Mike,asa ca am insistat;
Si de ce ma rog ,nu-l are?
-Nu stiu.
-Dar...
-Pur si simplu nu-l are,si cu asta basta.
Biata Kim a fost sa ramana acasa pentru ca nu a avut un partener de dans.In ce ma priveste am aramas uluita si vexata.Ce inseamna acea atractie de care unele fete se bucurau si altele nu,iar barbatii isi arogau dreptul de decreta care anume erau norocoasele ? In ce constau acele insusiri de care Kim era lipsita ?Numai barbatii puteau sa le identifice ? In orice caz,eu nu reuseam sa le depistez.Ma intrebam de ce e viata atat de nedreapta.


Al doilea incident s-a petrecut cativa ani mai tarziu.In calitate de membra a unui club de femei necasatorite,am facut cunostinat cu Bonnie.Aceasta era ceea ce se ''numeste grasa si frumoasa'',tipul de fata voinica,de vreo 80 de kilograme,vesela si energica,pusa pe sotii,genul sportiv,care se da in vant dupa base-ball si surfinng.Bonnie dorea sa-si gaseesca un barbat,drept pentru care a fost capabila de un act cu adevarat eroic.A urmat o cura de slabire si a dat jos cam 35 Kilograme. A perseverat pna a devenit ca trasa prin inel,masura 40,si a inceput sa astepte sa sune tellefonul.
Dar telefonul se incapatana sa taca.A fost de-a dreptul dramatic.
Bonnie se luptase cu ea insasi,se chinuise de dragul unui ipotetic barbat si rezultatul intarzia sa apara.Cu toate ca frecventa clubul cu regularitate,trecusera mai bine desase luni si nu primise nici o invitatie.
-De ce ? am intrebat in cele din urma pe cativa dintre prietenii mei de sex opus.De ce n-o invita nimeni?
Ei bine raspunsul a fost:
-Nu-l are pe vino-ncoace...
-Dar de ce nu-l are ? E dispusa la orice, a slabit si e teribil de amuzanta.
-Nu-i genul care sa atraga.E mai degraba un fel de surioara,de camarada...
-Cum adica ?
-Stii tu despre ce e vorba.Ca un soi de rubedenie;o matusa sau o sora.

Incidentul numarul trei.La scurt timp dupa acest episod,ducandu-ma la oficiul postal de care apartineam,am trait una dintre acele intamplari curioase,inexplicabile.
Aveam 44 de ani la acea data si purtam uniforma de lucru obisnuita - o bluza si o pereche de jeansi arhispalati.Pe deasupra imi azvarlisem o jacheta de trei sferturi mai uzata.Avand parul ondulat de la natura,nu m-am invrednicit nici macar sa-mi trec mana prin el,ca sa-l aranjez.Pur si simplu am sarit in masina si am demarat.
Era aproximativ 13.30.Intorcandu-ma la masina mea,am remarcat o alta,ultimul tip m-a depasit si a franat brusc.In masina erau trei tipi bine imbracati si am presupus ca tocmai iesisera dintr-un restaurant aflat in apropiere, ,,Street Seaford Bar&Grill'' unde oamenii de afaceri obisnuiau sa-si ia gstare de pranz.
Soferul a coborat geamul de la masina.
-Puteti sa-mi spuneti cum sa ajunge la strada principala ?
Nu m-am putut abtine sa nu izbucenesc in ras,pentru ca strada principala se afla la un bloc departare,ceea ce i-am si comunicat
-Vreti sa spuneti ca pe aici ? m-a intrebat,aratand cu degetul si incruntandu-se la mine ca si cum mi-ar fi ars de glume.Era cam de varsta mea,brunet,usor grizonat;s-ar fi putut iesi cu el daca mi-ar fi stat gandul la asa ceva.Ceilalti doi pasageri,oameni de afaceri obisnuiti pe cat imi puteam da seama,n-au scos o vorba.

-Da pe acolo.
-Totusi,nu ne putem descurca.
- Ei bine,n-aveti decat sa faceti la dreapta dupa colt am incercat sa-i explic,dupa care am renuntat.Felul in care ma privea incretindu-si usurel fruntea,demonstra ca informatia pe care mi-o ceruse nu era decat un ptrext pentru a intra in vorba..Dintr-o data m-am simtit stanjenita si m-am indepartat. barbatii astia incercau oare sa ma agate ? N-ar fi indraznit sa ma traga cu forta in masina lor in chiar centrul Rochester-ului,in plina amiaza,la cei 44 de ani ai mei,imbracata in jeansi si cu o amarata de haina jerpelita pe deasupra.
-Scuze,am murmurat,in timp ce ma indepartam.
Soferul ma urmarea cu o privire insistenta,ca si cum incerca sa comunice cu mine fara vorbe.Apoi,spre surprinderea mea,si-a scos mainile prin geamul deschis,indreptandu-si palmele,a rugaminte.Ochii lui cerseau intelegere .Barbatul asta ma implora sa ma intalnesc cu el,in fata a doi martori neimplicati in istoria asta!. 


Poate ca ar fi trebuit sa fiu ceva mai indrazneata,dar nu era cazul.pe cand ma intorceam spre casa.Ochii lui rugatori,palmele intinse spre mine,cersind o intalnire.
-De fapt ce se intamplase ? Fara indoila ca barbatii aceia imbracati la patru ace nu-si planificasera un viol in fata postei centrale,cu zeci de pietoni misunand in imprejur.Nici vorba,explicatia trebuia sa fie mult mai simpla.Ceva anume,legat de mine si de felul cum aratam cu sau jeansii mei atrasese atentia soferului si declansase in el o anumita reactie hormonala.Voia doar sa ma revada.Si sperase,impotriva evidentei,ca intr-un fel...cumva...ar fi putut stabili o legatura cu mine.

Ce anume din mine ii atrasese atentia?/ Ii adceam aminte de o femeie pe care o cunoscuse / Sa fi fost...sa ma fi gasit atragatoare ?

Atractia fizica! Am trecut in revista peste o suta de mii de cititoare ale revistei Ladies Home Journal si am constatat ca dintre femeile obisnuite comune,46,45 se considerau atragatoare.Dintre cele care se apreciau ca emancipate,64,3% erau convinse ca sunt atragatoare.
Oricare femeie s-a gasit macar odata in situatia de a fi constienta,intr-un fel sau altul,de propria putere de seductie.A fost comentata in legatura cu asta,a afost abordata in functie de acest lucru,si-a folosit sau nu aceasta forta,s-a bucurat de ea,a primit complimente,s-a fluierat admirativ in urma ei,si-a luat revansa,i s-au facut ochi dulci,a fost privita cu insistenta.
Cindy,una dintre femeile cu care am stat de vorba ,lucreaza intr-o intreprindere de motoare si ii este practic imposbil sa strabata fabrica de la un capat la altul fara a afi insotita de fluieraturi admirative,glume si fel si fel de comentarii.E nevoita sa faca sa evite anumite zone ale fabricii,deoarece atentia de care se bucura acolo este coplesitoare.Cand a completat chestionarul meu,a bifat aproape toate rubricile de ,,barbatii flirteaza cu mine deseori'',pana la,,mi-a fost teama de un viol din partea unui barbat cu care lucrez la serviciu''.

In ce consta aceasta insusire care-i lipsea lui Kim,pentru care Bonnie tinuse zadarnic cura de slabire,care a determinat un necunoscut sa ma acosteze pe strada,care transforma viata Cyndiei la fabrica Ford intr-o serie continua de provocari si acostari ? Ce este de fapt atractia fizica? Cine o are si cum are ?
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)
jurnalist 
Instructor Yoga

In vederea formarii unor grupe pentru activarea potentialitatilor  creierului, armonizarea vietii sexuale in cuplu, amplificarea fortei personale si karismei, combinat cu asane yoga .Curs saptamanal, o sedinta pe saptamana, va rog sa-mi scrieti la;
  tudor.cornel.iosub@gmai.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Crearea siluetei ideale prin tehnica de influentare a subconstientului

Tratamentul obezitatii depinde de o apreciere       corecta a faptului ca aceasta este o problema de nutritie si cauza ei este un aport ex...